loading...

خانه دانلود | فیلم، سریال، بازی، نرافزار...

نرم افزار

Admin بازدید : 812 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ADVANCED Codecs 5.2.5 for Windows 7/8/10 کدک های ویندوز 7 و 8 و 10

Advanced.Codecs

ADVANCED Codecs 5.2.5 مجموعه ای کامل از کدک های مختلف جهت اجرای فایلهای صوتی و تصویری مخصوص ویندوز 7 و 8 میباشد که اجرای هرچه بهتر فرمتهای مختلف را در این دو ویندوز فراهم میکند، با نصب این نرم افزار در ویندوز خود کدک ها به پلیرهای موجود در سیستم شما اضافه شده و با آنها هماهنگ میشوند و این امکان را به شما میدهد تا هر فایل صوتی و تصویری را از طریق پلیرهایی که نصب کرده اید اجرا کنید. در واقع این نرم افزار کدک های مورد نیاز برای اجرای فایلهای صوتی و تصویری را به پلیرهای ویندوز شما اضافه میکند .

Admin بازدید : 846 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Skype 7.5.0.101 Final تماس رایگان با خارج از کشور

1380813243_skype_logo

 

Skype 7.5.0.101 Final نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

Admin بازدید : 459 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نقشه راه های ایران به صورت کامل و قابلیت بی نهایت بزرگنمایی
دریافت رایگان نقشه ایران با فرمت PDF و حجم کم و کیفیت فوق العاده عالی

این نقشه به صورت وکتور بوده و شما می‌توانید هر اندازه که بخواهید بر روی آن زوم کنید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود و به راحتی نیز می توانید هر قسمت از آن را چاپ کنید. هموطنان گرامی در مسافرت های نوروزی می توانند از این نقشه به راحتی برای پیدا کردن مقصد خود استفاده کنند.

Admin بازدید : 473 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

 دانلود نسخه جدید مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox v28 Final
موزیلا فایرفاکس یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین جستجوگرهای وب

Mozilla Firefox مرورگر تحت وبی است برای مرور و جستجو در بین صفحات اینترنتی با سرعت و امنیت بسیار بالا که محصول کمپانی قدیمی Netscape است که در زمینه ارائه ابزار های اینترنتی بسیار محبوب و معروف است. مرورگر فایر فاکس شرکت موزیلا محبوبیت خود را مدیون کیفیت و کارایی بالایش فراتر از سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera است زیرا امکانات این مرورگر از قبیل امنیت، سرعت، کیفیت نظر هر کاربری را نیز به خودش جلب میکند.

برخی ویژگی های اصلی موزیلا فایرفاکس:
- اضافه شدن افزونه One Time
- اضافه شدن نوار جستجوی توییتر Twitter
- اولویت بندی جدید برای تقاضا در بازشدن زبانه های جدید
- بهبود در اجرای مرورگر با سرعت فوق العاده
- بهبود در عملکرد و در هنگام استفاده از عناصر آهنگ ها ویدیو ها
- پشتیبانی CORS در دامنه های WebGL
- پشتیبانی از منوهای HTML5
- پشتیبانی برای insertAdjacentHTML
- بهبود و پشتیبانی برای نوشتن در زبان CSS و بسیاری زبان های دیگر
- پشتبانی پیشرفته WebSocket
- افزایش امنیت
- سازگاری اغلب افزودنی ها (Add-Ons) با نسخه جدید
- نمایان شدن دکمه Forward پس از انتخاب گزینه Back
- پشتیبانی از مبدل سه بعدی CSS3
- غیر فعال کردن خودکار و پیش فرض بسیاری از پلاگین های ناخواسته
- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی
- امکان پشتیبانی از CSS های انیمیشن
- افزایش سرعت گرافیکی
- ارتقاء سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر
- سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز

Admin بازدید : 471 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر گوگل کروم Google Chrome v33.0.1750.150
گوگل کروم؛ پرسرعت ترین مرورگر اینترنتی جهان

چنانچه از اینترنت کم سرعت استفاده میکنید و میخواهید صفحات سایت ها را سریع باز کنید، نصب این مرورگر فوق العاده سریع را به شما توصیه میکنیم. مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.


 
ویژگی های کلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (Popup – Bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز جدید 8
- و …

Admin بازدید : 356 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار پلیرمحبوب KMPlayer 3.8.0.121

KMPlayer 3.8.0.121 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.121 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

Admin بازدید : 645 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.19.2 Final

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

Admin بازدید : 465 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

دانلود رایگان مجموعه ی فونت های محبوب پارسی

قلم های متنی و گرافیکی به صورت کاملاً اصلاح شده

از مهم‌ترین ویژگی‌ فونت‌های اصلاح شده می‌توان به تنظیم درهم‌رفتگی (Kerning) حروف و کاهش تقریبا 10 درصدی طول متن در برخی فونت‌ها اشاره کرد که در کنار افزایش زیبایی متن، کاهش حجم صفحات یک کتاب، کاهش مصرف کاغذ و هزینه را موجب می‌شود.
در این مجموعه سعی شده است برای برخی از فونت‌های پرکاربرد مانند لوتوس اگر غیر از حالت نرمال حالت‌های ایتالیک و بولد نیز وجود دارد استاندارسازی صورت گیرد، بنابراین این مجموعه بالغ بر 59 حالت مختلف از 39 فونت فارسی است.

Admin بازدید : 516 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار لاین LINE v4.0.3

تماس و ارسال پیام رایگان و بدون محدودیت برای آندورید، ویندوز و جاوا

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از 310 میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

Admin بازدید : 348 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آفیس ۲۰۱۳ آپدیت شده تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴

 |نسخه نهایی ۳۲بیتی و ۶۴بیتی به همراه جدیدترین آپدیت ها تا تاریخ فوریه ۲۰۱۴|

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

Admin بازدید : 447 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آسان از تورنت با uTorrent 3.3.2

دانلود با لینک مستقیم

نرم افزار uTorrent یک ابزار بسیارکم حجم و کاربردی است که به شما اجازه دانلود بی دردسر و راحت از تورنت را می دهد . Torrent یک شبکه برای به اشتراک گذاری انواع فایل هاست که فایل های آن در اینترنت کم یاب هست . به وسیله  نرم افزار uTorrent (میکروتورنت) شما از اینترنت دانلود نمی کنید بلکه از کامپیوتر کسانی که فایلها را به اشتراک گذاشته اند دانلود خواهید کرد .

Admin بازدید : 709 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید پخش کننده صوت و تصویر KMPlayer 3.8.0.121 Final

معروف ترین و پرطرفدارترین پلیر جهان با امکانات بی شمار

 دانلود نسخه جديد KMPlayer 3.8.0.121 Final

هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین و آخرین ورژن نرم افزار کا ام پلیر KMPlayer را از سایت صابر فان دانلود نمایید.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار KMPlayer:
- پشتیبانی از فرمتهای تصویری از جمله: MKV, Ogg Theora, OGM, 3Gp, RMVB, AVI, MP4, WMV و…
– قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
– قابلیت نمایش سفارشی زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
– در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات فنی یک فایل صوتی یا تصویری
– محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
– قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
– قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
– نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
– امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
– امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
– پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
– پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
– پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
– امکان پخش فایلهای AAC, OGG
– پشتبانی کامل از فایلهای فلش
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8
و …

 

Admin بازدید : 451 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

 پلیر قدرتمند VLC Media Player V 9.0.2013

| با لینک مستقیم |

 پلیر قدرتمند VLC Media Player V 9.0.2013

نسخه جدید پلیر قویVLC Media Player  با حجمی بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم و فرمتهای ویدئویی را که اغلب کاربران تماشا می کنند، را اجرا نماید . حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود . VLC Player یکی از محبوب ترین پلیر های دنیا محسوب می شود.

قابلیت های برنامه :

- پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, …

- پخش انواع DVD ، VCD

- حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه

- محیط بسیار ساده و کاربر پسند

- سرعت و قدرتمند فوق العاده

- و . . .

 

Admin بازدید : 392 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 


 

 

Admin بازدید : 351 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Freemake Video Downloader نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای دانلود و ذخیره کردن ویدیوهای آنلاین وبسایت های به اشتراک گذاری ویدیو می باشد. این نرم افزار عالی با پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار وبسایت به اشتراک گذاری تصویر نظیر یوتوب،فیس بوک،vimeo و… میتواند بسیار ساده از آنها ویدیو دانلود کند و در حین دانلود آنها را با فرمت دلخواه کاربر نظیر AVI, MKV, 3GP, MP3, iPod, PSP و… ذخیره کند. همچنین این نرم افزار رایگان میتواند ویدیوها را به صورت صوتی و فایل صدا ذخیره کند و این قابلیت به کسانی که فقط قصد دارند صدای ویدیو را ذخیره کنند کمک میکند. قابلیت دانلود با کیفیت بالا و همچنین دانلود ویدیوهایی که به صورت embeded و قفل شده به اشتراک گذاشته شده اند نیز وجود دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند ویدیوهای فیس بوک را نیز ذخیره سازی نماید. امیدواریم از این نرم افزار استفاده بهینه را ببرید.


Admin بازدید : 325 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

ePub Converter نرم افزاری عالی برای تبدیل فرمت اسناد epub drm یا nodrm به فرمت های معمول pdf و word و txt و Kindle و html می باشد. EPUB کوتاه شدهٔ (electronic publication) یک استاندارد باز و آزاد برای کتاب الکترونیکی است که توسط انجمن بین المللی انتشارات دیجیتال (IDPF) بوجود آمده است. پسوند این نوع فایل‌ها .epub است. EPUBبرای محتوا هایی با قابلیت بازخوانی طراحی شده است، به این معنا که یک دستگاه خواننده ی این فرمت می تواند مطالب را برای صفحه نمایش های خاص بهینه کند. همچنین epubمطالب با طرح ثابت را پشتیبانی می کند. اما در برخی مواقع لازم است که کتاب و اسنادی با این فرمت به فایل های Pdf و دیگر فایل ها که نام بردیم تبدیل شوند تا قابلیت باز شدن و نمایش آن در دیگر دستگاه ها نظیر pc و لپ تاپ ها فراهم آید. برای این کار نیاز به نرم افزار خاصی است که ePub Converter یکی از آنهاست. این نرم افزار بسیار ساده است و تبدیل فرمت به سادگی چند کلیک انجام خواهد شد. پشتیبانی از هر دو نوع فایل های epub ایجاد شده شرکت های Adobe digital editions و Barnes & Noble NOOK باعث می شود تبدیل فرمت انواع اسناد epub امکان پذیر باشد.


Admin بازدید : 454 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بسته کدک فوق العاده K-Lite Codec Packs v10.3.1 Final

نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

K-Lite Codec Packs v10.0.0 Final

بسته نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack 10.3.1 مجموعه ای از Codec های لازم برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری می باشد، به طوری که پس از نصب این مجموعه می توانید اکثر کلیپ های صوتی و تصویری (WMA, AAC, AC3, M4A, MP2, OGG, DivX, AVI, WMV, RM, MOV, MP4) را در سیستم خود اجرا (پخش) کنید. این مجموعه در هنگام نصب، همچنین یک Media Player Classic نصب می کند که می توانید به جای تمامی Player های موجود در سیستم از این Player برای پخش فایل های صوتی و تصویری خود استفاده کنید. شما با نصب K-Lite Codec Pack در ویندوز می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند JetAudio و Windows Media Player تمام فرمت های موجود را پخش کنید در این حالت برای پخش فایلهای RM و RAM دیگر نیاز به نصب RealPlayer ندارید و یا برای پخش فایلهای MOV نیاز به نصب Quick Time ندارید. برای پخش DVD و SVCD نیاز به نصب پلاگین یا برنامه ای مانند PowerDVD ندارید و …

.

قابلیت های نرم افزار K-Lite Codec Packs:
- پشتیبانی کامل و قابلیت پخش 99% از انواع فرمت های صوتی و تصویری
- سازگاری کامل با انواع پلیرها معروف همچون Windows Media Player و …
- مجهز به کدک های مختلف برای فرمت های مختلف
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلم ها و سازگاری کامل با زبان پارسی
- قابلیت کار با فایل های زیرنویس و یا تبدیل آنها
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی
- به روز بودن Codec ها
- حجم کم و سبک بودن Player
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پشتیبانی کامل از فرمت های دی وی دی
- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیت های بسیار زیاد
- قابلیت بخش انواع فرمتهای صوتی و تصویری
- حجم پائین نسبت به قابلیت های بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز 32 و 64 بیتی
- و …

Admin بازدید : 444 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

\"دانلود

 

 

Admin بازدید : 323 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

\"opera\"

 

Admin بازدید : 352 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)

 

Office Tab Enterprise نرم افزاری بسیار عالی برای اضافه کردن قابلیت Tab-Browsering با نرم افزارهای بسته Mircosoft Office می باشد. همانطور که میدانید در نرم افزارهای آفیس اگر بخواهید چندین فایل را به صورت همزمان باز کنید باید هرکدام از آنها در پنجره باز کنید و همانند نرم افزارهای مرورگر نیست که هر فایل در یک تب باز شود و این در زمانی که نیازمند سرعت عمل باشید بسیار دردساز خواهد بود ولی با نرم افزار Office Tab Enterprise میتوانید به راحتی قابلیت باز شدن تمامی فایل ها در یک پنجره نرم افزار و قابلیت تب را به نرم افزارهای بسته Office اضافه کنید. Office Tab Enterprise با پشتیبانی از نرم افزارهای Word, Excel, PowerPoint, Project و Visio و… میتواند به سادگی قابلیت  Tab-Browsering را در آنها فعال کند تا سریعتر بتوانید نسبت به مدیریت و ویرایش فایل های خود بپردازید. 


\"Office.Tab

 

 

 

Admin بازدید : 323 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio نرم افزاری بسیار عالی و قدرتمند در زمینه فایل های صوتی و موسیقی می باشد. این نرم افزار به طور کلی دارای ۴ بخش است که به ترتیب create , design , edit produce می باشد که امکانات نرم افزار در این ۴ بخش تعبیه شده اند. اگر بخواهیم به طور اختصار امکانات نرم افزار را نام ببریم بایستی گفت که این نرم افزار دارای توانایی ویرایش فایل های صوتی،تبدیل فرمت فایل های صوتی،ضبط فایل های صوتی،بهبود کیفیت و ترمیم فایل های صوتی و ریپ و رایت نمودن فایل های صوتی برروی لوح های فشرده می باشد. فرمت های صوتی پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل WMA, MP3, Ogg, FLAC و WAV می باشند. این نرم افزار دارای امکانات ضبط موسیقی و همچنین میکس کردن صداها و موزیک های مختلف با یکدیگر است. قابلیت استخراج صدای ویدیوها و ذخیره سازی آنها با فرمت دیگر در کنار قابلیت بریدن و چسباندن موزیک ها به یکدیگر این امکان را میدهد که کاربر توانایی انتخاب و محدوده موزیک دلخواه را داشته باشد. توانایی رفع نویز صداها و همچنین بلند یا کم کردن صدا در محدود زمانی فایل های صوتی و قرار دادن انواع افکت نیز از دیگر امکانات Ashampoo Music Studio محسوب می شود. توانایی مدیریت و دسته بندی موزیک با استفاده از تگ های title و artist نیز کمک میکند تا کاربر بتواند به سادگی فایل های صوتی را مدیریت نماید. توانایی رایت لوح های فشرده audio و mp3 از موسیقی ها برروی لوح های فشرده cd و dvd و blu-ray نیز در این نرم افزار فراهم آمده است.

\"\"

Admin بازدید : 537 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان محصول شرکت SecurityXploded  است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

\"4542

 

 

درباره ما
به خانه دانلود فیلم و سریال، بازی و نرم افزار... خوش آمدید.امیدواریم لحظات خوشی در سایت خانه دانلود داشته باشید.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. برای استفاده بیشتر از سایت عضو شوید. برای تبادل لینک از سیستم تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1100
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,848
  • بازدید ماه : 11,854
  • بازدید سال : 98,087
  • بازدید کلی : 2,631,011
  • کدهای اختصاصی