loading...

خانه دانلود | فیلم، سریال، بازی، نرافزار...

آرایش و زیبایی

Admin بازدید : 441 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

عواملی که باعث آسیب رسیدن به دندان ها می شود

روش های نگهداری از دندان ها و شناسایی دشمان دندان

روش های نگهداری از دندان ها

دندان ها مرواریدهای سفیدی است که گرچه می توانند زیبایی را برای انسان به ارمغان بیاورند ولی در طول زندگی ناملایمات زیادی می بینند. بی توجهی به بهداشت و استفاده نادرست، دندان ها را در معرض خطر پوسیدگی قرار می دهد.

سیگارکشیدن و خرد کردن برخی مواد غذایی با دندان از جمله عواملی است که سلامت آنها را تهدید می کند. علاوه بر این موارد، برخی مواد غذایی نیز تأثیر منفی روی دندان ها بر جا می گذارد. همچنین علاوه بر مسواک زدن، نخ دندان نیز باید استفاده شود و سالی دو بار برای معاینه به دندانپزشک مراجعه کرد، اما در واقع این کارها کفایت نمی کند و باید بیش از اینها مراقبت دندان ها بود…

 

Admin بازدید : 352 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

سفيد كردن دندان ها با استفاده از پوست موز بدون هیچ هزینه ای

پوست موز سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مختلف 

سفید کردن دندان با پوست موز

سفید کردن دندانها با پوست موز نه تنها ضرری برای دندانهای ما ندارد بلکه برای دندانهای ما مفید هم هست و علاوه بر این، روش بسیار ارزانی برای سفید کردن دندانهاست…

Admin بازدید : 302 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

 کاهش سرعت فرآیند پیری و جوان ماندن

نوشیدن آب، کاهش استرس، ماسک های میوه ای

کاهش سرعت پیری

پیرشدن یک فرآیند طبیعی است که نمی توان رخ دادن آن را متوقف کرد؛ فرآیندی که موجب می شود پوست رطوبت خود را از دست داده و آسیب پذیر شود. اما به کارگیری چند راه طبیعی می تواند کمک موثری به کاهش سرعت فرآیند پیری و جوان ماندن کند. پیری در انسان اشاره به فرآیند چند بعدی تغییر فیزیکی، روانشناسی و اجتماعی دارد. برخی از ابعاد پیری طی زمان رشد می کند و برخی از آن کاهش می یابد.

در این فرآیند ممکن است زمان عکس العمل انسان کاهش یابد اما حکمت وی نسبت به رویدادها افزایش می یابد. پیری ممکن است جدا از بعد فیزیکی و ظاهری ابعاد مطلوبی هم داشته باشد بنابراین توجه به توصیه هایی که در راستای جوان ماندن و کند شدن روند پیری ظاهری ارائه می شود باید مورد توجه قرار گیرد…

Admin بازدید : 325 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)
بدست اوردن زيبايي و شفافيت پوست با خوردن غذاهاي مفيد
زيبايي

اگر زیاد اهل لوازم آرایشی، انواع کرم‌ها یا مراقبت‌های پوستی نیستید و دنبال راه دیگری برای زیبایی پوستتان هستید به مواد غذایی اعتماد کنید. خوردن این غذاها بسیار بهتر از استفاده از لوارم آرایشی است و تاثیر زیادی در شفافیت پوست دارد.پس بیایید به نعمت های خداوند اعتماد کنیم.

Admin بازدید : 435 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

12 ماده غذایی که باعث شادابی و درخشان شدن پوست می شود

با خواندن اين مطلب نیازی به خرید کرم های گران قیمت و شیمیایی نخواهید داشت!

خوراکی هایی که پوست را درخشان می کند

همه‌ی خانم‌ها مشتاقند که پوستی درخشنده و زیبا داشته باشند، اما برای رسیدن به چنین پوستی، معمولاً به سراغ کرم‌های گران قیمت و دیگر محصولات زیبایی می‌روند. ولیکن شما هیچ احتیاجی ندارید تا پولتان را صرف چنین محصولات مصنوعی کنید! در این مقاله لیست غذاهایی را برایتان آورده‌ایم که می‌تواند پوست شما را درخشان کند. پیشنهاد می‌کنیم به مصرف آن‌ها روی آورید تا پوستی زیبا نصیبتان شود.

Admin بازدید : 389 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)
در اين مقاله سعي ميشود روش درمان چربي پوس به اسانترين و بهترين شكل ممكن توضيح داده شود

درمانی موثر برای پوست های چرب

صورت چرب زمینه ساز بروز برخی مشکلات پوستی مثل جوشهای سرسیاه و آکنه است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پوست صورتتان چرب است و بیشتر اوقات برق می زند ، با استفاده از روش زیر می توانید تا حد زیادی این مشکل را حل کنید.

 

Admin بازدید : 379 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

چگونه میتوان جوش های صورت را کمتر کرد؟

درمان جوش ها تنها از راه کاهش میزان آنها امکان پذیر است

درمان و کاهش جوش صورت

پوست صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و شانه ها به دلیل داشتن غدد چربی، شرایط مساعدی را برای رشد میکروب ها فراهم می کنند. لذا جوش های بسیاری ممکن است در این نواحی از بدن دیده شوند. در اینجا 12 راه را برای کم کردن بروز این جوش ها برای شما بیان می کنیم.

 

Admin بازدید : 430 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

با رنگ موهای طبیعی موهای خوش رنگی داشته باشید

معرفی رنگ موهای گیاهی و بی ضرر برای موهای شما

رنگ موهای طبیعی و گیاهی

رنگ موی گیاهی و خانگی را می توان به آسانی تهیه کرد؛ اگر چه این رنگ ها تنوع رنگ موهای شیمیایی را ندارد اما بی ضرر است. در ادامه چند دستور عمل برای تهیه رنگ مو آمده است.

 

درباره ما
به خانه دانلود فیلم و سریال، بازی و نرم افزار... خوش آمدید.امیدواریم لحظات خوشی در سایت خانه دانلود داشته باشید.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. برای استفاده بیشتر از سایت عضو شوید. برای تبادل لینک از سیستم تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1100
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,061
  • بازدید ماه : 12,067
  • بازدید سال : 98,300
  • بازدید کلی : 2,631,224
  • کدهای اختصاصی