loading...

خانه دانلود | فیلم، سریال، بازی، نرافزار...

این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در ادارهٔ CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه‌ای خیالی از سازمان CIA (به نظر می‌رسد شاخه‌ای از.....

Admin بازدید : 16089 پنجشنبه 21 تیر 1397 نظرات (14)

 دانلود رایگان سریال 24 دوبله فارسی​ با کیفیت عالی
با لینک مستقیم و فرمت MKV
فصل 24 فصل 5 قرار داده شد

لینک ها اصلاح شد

 نام: بیست و چهار – 24 | میانگین زمانی: 50 دقیقه | ژانر: اکشن، درام، هیجان انگیز
منتشر کننده: صابرفان | زبان: دوبله فارسی | کیفیت : DVDRip
فرمت: MKV | حجم: 200 مگابایت

خلاصه داستان:
این سریال به سبک اکشن و ماجرایی است. نقش اول این داستان «جک باور» در ادارهٔ CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه‌ای خیالی از سازمان CIA (به نظر می‌رسد شاخه‌ای از FBI [ پلیس فدرال امریکا]است) مشغول به کار است (که البته شاخه‌ای شبیه آن با نام دیگر در این سازمان وجود دارد) و هر فصل یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشهٔ تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می‌دهد و…

بازیگران:
کیفر ساترلند، کارلس برنار، ماریلین رایزکوب، دنیس هایسبرت، جیمز موریسون، الیشا کاتبرت، ریکو آیلزورد، جود کیکوللا، کیم راور

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسن باقری در تاریخ 1396/10/16 و 2:13 دقیقه ارسال شده است

با سلام وخسته نباشید سریال 24 ا مای فیلم تا فصل 5 دوبله شده چچرا 4 فصل باقی مانده دوبله نشده من یکی از طرفداران این سریال هستم که حد اقل هر فصل را 7الی 8 مرتبه دیم و هنوز هم دوست دارم ببینم این شماره من ****** لطفا به خواسته من که فکر میکنم خواسته خیلی های دیگر هم هست باشد م بعنوان نماینده از شهر ری که بالغ بر197 نفر هستند هستم با تشکر باقری دی ماه 1396در ضمن من تمام سریال را دارم هرکس خواست من میتوانم کمک کنم
پاسخ : سلام جناب باقری
تا قسمت 24 فصل 5 قرار گرفت
موفق باشید

این نظر توسط آنوشکا در تاریخ 1395/03/19 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
مرسی از سایت خوبتون
من تا قسمت 22 فصل اول دانلود کردم ولی یه چند روزه لینک ها خراب شدن دیگه دانلود نمیشه لطفا درستشون کنین
ممنون

این نظر توسط turkmen در تاریخ 1395/03/17 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

آقا من تا قسمت 19 فصل 5 دان کردم دیشب که خواستم تموم کنم دیدم لینکاتون از کار افتاده ودان نمیشه کرد ضمنا چندتا از قسمتهای سریال هم مورد داشت و باز نمیشد اصلا لینکها رو بررسی کنید هیچی دان نمیشه کرد
پاسخ : سلام دوست عزیز
بررسی میشه

این نظر توسط امید در تاریخ 1394/11/21 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

سلام بر شما امید که خوب باشید اما بعد میشه که از فصل ششم به بعد را بگذارید لطفآ

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1394/11/17 و 6:29 دقیقه ارسال شده است

فصل 4 قسمت 23 و 24 با هم یکی بود چرا اون وقت

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1394/05/21 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سانسوره ایا ؟
پاسخ : نخیر بدون سانسور هستش

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/04/21 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

سلام لطف کنید فصلهای ششم تا نهم را هم بزارید برا دانلود ممنون

این نظر توسط masoud در تاریخ 1394/01/31 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشیدیعنی دوبله فصل6و7و8روپیداکردیدممنون میشم جوابموبدین
پاسخ : سلام
نه فعلا جایی پیداش نکردیم
منتشر بشه میزاریم

این نظر توسط masoud در تاریخ 1394/01/29 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشیدکی ادامه دوبله سریال24قرارمی دیدممنون میشم جوابموبدین
پاسخ : سلام دوست عزیز
بزودی

این نظر توسط masoud در تاریخ 1394/01/19 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشیدیعنی دراینده سه فصل6و7و8بادوبله شبکه فارسی1قرارمی دید
پاسخ : سلام خواهش میکنم
انشاالله
سر بزنید


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
به خانه دانلود فیلم و سریال، بازی و نرم افزار... خوش آمدید.امیدواریم لحظات خوشی در سایت خانه دانلود داشته باشید.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. برای استفاده بیشتر از سایت عضو شوید. برای تبادل لینک از سیستم تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1100
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,057
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,062
  • بازدید ماه : 12,068
  • بازدید سال : 98,301
  • بازدید کلی : 2,631,225
  • کدهای اختصاصی