loading...

خانه دانلود | فیلم، سریال، بازی، نرافزار...

بازی

Admin بازدید : 1110 جمعه 07 اسفند 1394 نظرات (0)

بازی We Are Dwarves در بخش ماجرایی خود روایت گر داستان سه دورف است. موجوداتی که در ادبیات فارسی مشابه و معادل قابل توجهی برای آن ها وجود ندارند و از همین رو به غلط با نام اشتباه کوتوله شناخته می شوند. برخلاف دورف های سنتی که در معادن زیر زمینی زندگی می کنند و معدنچی های قهاری شناخته می شوند، دورف های حاضر در بازی We Are Dwarves موجوداتی فضایی به حساب می آیند و به حفاری سنگ های میان ستاره ای مشغولند. در واقع دنیایی که شخصیت های اصلی بازی We Are Dwarves در آن به سر می برند، جهانی است خیالی با ساختاری کاملاً متفاوت که در آن فاصله ی ما بین ستارگان و سیاره ها را به جای یک فضای خالی، دریایی از سنگ های به هم پیوسته تشکیل می دهد. سنگ هایی که سه دورف حاضر در داستان این اثر همراه با سایر اعضای خاندان های خود به حفاری نمودن آن ها مشغولند.

We Are The Dwarves PC-CODEX

We Are The Dwarves pc cover دانلود بازی We Are The Dwarves برای PC

Admin بازدید : 717 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman برای PC

|بالینک مستقیم|


Reaper Tale of a Pale Swordsman یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط Hexage ساخته وبرای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بار دیگر شیاطین و هیولاها به زمین بازگشته اند و هرج و مرج بزرگی راه انداخته اند و حالا شما در بازی باید در نقش یک شمشیر زن سیاه پوش ماهر ظاهر شوید و به جنگ با این موجودات پلید و خبیث بروید. این جنگجویی که شما کنترلش را دارید میتواند در جنگ ها بزرگ تعداد زیاد دشمنان را از پا در بیاورد. در بازی Reaper Tale of a Pale Swordsman ماموریت های زیادی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام را انتخاب کنید و به کشف اسرار بیابان ها بپردازید. در این بازی شخصیت های مختلف بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای توانایی های منحصر به فرد خودشان هستند. برای شخصیت شما هم در بازی بیش از ۳۰ مهارت ویژه طراحی شده است که شما باید برای بدست آوردن ها ماموریت های پر چالش را پشت سر بگذارید.

Admin بازدید : 503 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

 

بازی Hunters Trophy 2 :America یکی از بهترین بازی های سبک تیراندازی به حیوانات در طبیعت میباشد که اخیرا توسط گروه CODEX منتشر شده است. ایا دوست دارید به شکار حیوانات در طبیعت بروید و بدون محدودیت شکار کنید؟؟ در این بازی شما میتوانید به دنیای یک شکارچی ماهر وارد شوید. اسلحه ها و حیوانات و محیط به گونه ایی طراحی شده اند که شما را مدهوش خواهد کرد.تنها کافیست به اطراف نگاه کنید تا بتوانید حیوانات بیشتری را شکار کنید.

 

Hunters Trophy 2 America PC-CODEX

 

 

Admin بازدید : 438 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

 

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

 

The Wolf Among Us Episode 2 PC-CODEX

 

 

 

Admin بازدید : 548 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

\"دانلود

 

Admin بازدید : 411 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

 

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

\"\"

 

Admin بازدید : 495 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Blackguards نام عنوانی جدید در سبک ماجراجویی است که داستان فردی را روایت می کند که به اعدام محکوم شده است. وی که بیگناه است و به اشتباه متهم شناخته شده است تصمیم می گیرد تا به کمک دوستانش از زندان فرار کند. در بازی Blackguards شما به همراه عده ای ولگرد خیابانی برای نجات دنیا و رهایی از چنگال دشمنانتان تلاش می کنید. جهانی که شما در ان زندگی میکنید آونتریا نام دارد که پر از سیاهی وتاریکی است. از نکات جذاب این بازی می توان به پایان های غافلگیرکننده ی آن اشاره کرد که وجود یا عدم وجود هر کدام از شخصیت های بازی این پایان ها را تغییر می دهد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی RPG با چالشهای تاکتیکی هیجان انگیز ، بیش از صد و نود مرحله ی متنوع ، بخش آنلاین پیشرفته ، سلاح های منحصر بفرد و گوناگون در هر مرحله اشاره کرد.

\"دانلود

Admin بازدید : 349 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی  Myths Of The World: Chinese Healer Collector’s Edition

با لینک مستقیم و گرافیک فوق العاده 

Myths Of The World: Chinese Healer Collector's Edition

در این بازی در نقش یک شفا دهنده و درمانگر زبر دست چینی برای درمان پسر امپراتور به شهر سلطنتی دعوت شده اید. در طول بازی اما با ماموریت های متفاوت و گوناگونی مواجه می شوید و در این راستا در ساخت معجون های گیاهی که در درمان بیماران به شکل معجزه آسایی اثر گذارند مجرب تر شده و در مراحل بعدی از این آموزه ها بهره خواهید برد.

در این نسخه از بازی سه جایزه به عنوان سورپرایز در مراحل خاصی گنجانده شده که تحت شرایط ویژه ای به دست خواهد آمد. نسخه نهایی و Collection این بازی را به رایگان از سایت دوستی ها دانلود کنید.

The Collector’s Edition Includes:
- Play the bonus game to track down Master Lei once and for all
- Use the integrated Strategy Guide
- Play three bonus hidden-object puzzles
- Replay hidden-object puzzles and mini-games from the game
- Download images from the game

درباره ما
به خانه دانلود فیلم و سریال، بازی و نرم افزار... خوش آمدید.امیدواریم لحظات خوشی در سایت خانه دانلود داشته باشید.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. برای استفاده بیشتر از سایت عضو شوید. برای تبادل لینک از سیستم تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1100
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 125
  • بازدید امروز : 1,099
  • باردید دیروز : 340
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,104
  • بازدید ماه : 12,110
  • بازدید سال : 98,343
  • بازدید کلی : 2,631,267
  • کدهای اختصاصی