loading...

خانه دانلود | فیلم، سریال، بازی، نرافزار...

  دانلود نسخه جدید نرم افزار عجیب برای اندروید Strange v1.1 عجایب دنیا را در این نرم افزار مشاهده کنید نرم افزار جالب Strange (عجیب) شامل عجایب طبیعت، جزایر عجیب، مادربزرگ های عجیب، عجایب پز

Admin بازدید : 418 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود نسخه جدید نرم افزار عجیب برای اندروید Strange v1.1

عجایب دنیا را در این نرم افزار مشاهده کنید

 دانلود نسخه جدید نرم افزار عجیب برای اندروید

نرم افزار جالب Strange (عجیب) شامل عجایب طبیعت، جزایر عجیب، مادربزرگ های عجیب، عجایب پزشکی، عجایب هفتگانه و عجایب گوناگون می باشد که شما می توانید با خرید محصول این نسخه کامل این نرم افزار، سه منوی دیگر با عنوان های شگفتی های قرآن، عجایب دایناسورها، آدم های جنگلی و همچنین 25 زیر منو را به بخش های دیگر اضافه نمایید.

قابلیت ها:
تغییر رنگ و فونت و اندازه متن
افزودن مطالب به نشان شده ها
روشن ماندن صفحه نمایش
جستجو کردن در بین مطالب

 

حجم: 5 مگابایت

قابل اجرا در اندروید 2 به بالا

دانلود

f; font-size: 11px; line-height: 20.899999618530273px; text-align: center;">میدونی ولنتاین یعنی چی؟

یعنی اینکه یادمون باشه یه عاشق واقعی

باید فقط به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

اس ام اس ولنتاین

من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

اس ام اس ولنتاین
چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

اس ام اس ولنتاین

با تو بودن برایم عادتی ساخت که بی تو بودن را هرگز نتوانم

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین

تو را در مثنوی پیدا نکردم / حضور دیگری پیدا نکردم
سرودم هر غزل تنها بودی برایت ثانوی پیدا نکردم . . .

اس ام اس ولنتاین
رنگ دلم پریده، عطر بهار میخواد دلم، عطر و بوی نسترنهای بهار،

پیچیده بدجور تو دلم، باز زمستون و سرمای دل، تنگ شده دل برای دل،

کی میاد باز بهار بوی زندگی، بوی عشق و عطرو شمیم زندگی

اس ام اس ولنتاین

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است، من اما نگرانم
ای عشق! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

اس ام اس ولنتاین

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

اس ام اس ولنتاین

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد،

دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و

گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و

شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

اس ام اس ولنتاین
ولنتاین مبارک، همراه یک بغل گل رز، یک سبد ستاره و یک دنیا آرزوی شادباش

اس ام اس ولنتاین

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش:

من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود

به امیدی که تو فانوس شب من باشی

اس ام اس ولنتاین
آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت،

عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

روز ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین

وقــتی کنـــارمــی
جــــایــی بــرای ِ هیــچ شتـابـی نـیست
مقــــصـد
همـــــین حضــــــور ِ مـــن و تــــوسـت . . .

اس ام اس ولنتاین
می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی
اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

اس ام اس ولنتاین
یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم

اما به شرط اینکه مواظبش باشی

نه به خاطر اینکه قلب منه، نه، به خاطر اینکه تو توشی …

اس ام اس ولنتاین

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم،

بعد 1 اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات!

ولنتاینت مبارک!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به خانه دانلود فیلم و سریال، بازی و نرم افزار... خوش آمدید.امیدواریم لحظات خوشی در سایت خانه دانلود داشته باشید.لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. برای استفاده بیشتر از سایت عضو شوید. برای تبادل لینک از سیستم تبادل لینک هوشمند سایت استفاده کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 880
  • کل نظرات : 217
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 1113
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 284
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,427
  • بازدید ماه : 1,427
  • بازدید سال : 146,988
  • بازدید کلی : 2,679,912
  • کدهای اختصاصی